Market ve Perakende Sektörü

Güney Kore’de hayata geçirilen yeni bir alışveriş sistemi görenleri şaşkına çevirdi. Süpermarket zinciri HomePlus’a Cannes Lion 2011’de Medya Grand Prix’i kazandıran sistem ilk olarak Güney Kore’de denendi ve oldukça başarılı bulundu.

Sanal mağazacılıkta yeni bir çığır açan sistem şöyle çalışıyor. Başta metro istasyonları olmak üzere insanların kalabalık olduğu yerlere, metronun raflarının fotoğrafları yerleştiriliyor. Gerçeğinin aynısı olan bu rağlarda ürünlerin bir kodu ve fiyatı bulunuyor. Satın almak istediğiniz ürünün cep telefonu ile resmini çekip kodunu yazarak firmaya yolluyorsunuz. Firma kendinde kaydı bulunan cep telefonunuzdaki adresi hemen ürünleri teslim ediyor. Siz metrodan eve doğru giderken siparişleriniz evinize gelmiş oluyor.

Kaynak: Habervitrini
   

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

w

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: