Market ve Perakende Sektörü

MAYA Gurubunun ilkini 2008 yılında Bursa’da hayata geçirdiği Anatolium Alışveriş Parklarının ikincisi olan Anatolium Ankara Alışveriş Parkı’nın ön açılışı yapıldı.
MAYA Grubu Kurucu Başkanı Nuri Özsüer, ”160 milyon dolar yatırımla gerçekleştirdiğimiz, Anatolium Ankara Alışveriş Parkı, 170 bin metrekare kapalı alan ve 70 bin metrekare kiralanabilir alanıyla, 3 bin kişiye istihdam yaratacak” dedi.
MAYA Gurubunun ilkini 2008 yılında Bursa’da hayata geçirdiği Anatolium Alışveriş Parklarının ikincisi olan Anatolium Ankara Alışveriş Parkı’nın ön açılışı yapıldı.

Alışveriş parkında IKEA, Leroy Merlin, Kipa Extra ve Electro World kapılarını ziyaretçilere açarken, 80 mağaza ise sonbaharda hizmet vermeye başlayacak.
Anatolium Ankara Alışveriş Parkı’nda gerçekleşen açılışın ev sahipliğini Maya Grubu Kurucu Başkanı İlyas Özsüer, Maya Holding ve IKEA Yönetim Kurulu Başkanı Nuri Özsüer, MAYA Holding Üst Yöneticisi (CEO) ve IKEA Türkiye Ülke Müdürü Fuat Atalay yaptı.
Maya Holding ve IKEA Yönetim Kurulu Başkanı Özsüer, açılışta yaptığı konuşmada, grubunun en yeni yatırımı olan Anatolium Ankara Alışveriş Parkı ile Ankaralılar için yeni bir cazibe merkezi yarattıklarını belirterek, yatırımın ilk gününden bu yana her aşamada doğru yönlendirme ve desteklerinden dolayı projeye katkısı bulunanlara teşekkür etti.
Özsüre, Anatolium Ankara Alışveriş Parkı ile ilgili bilgi verirken, ”160 milyon dolar yatırımla gerçekleştirdiğimiz, Anatolium Ankara Alışveriş Parkı 170 bin metrekare kapalı alan ve 70 bin metrekare kiralanabilir alanıyla, 3 bin kişiye istihdam yaratacak. Projemiz hemen yanımızda NATA Grubu tarafından yapılan ve bu sonbaharda açılacak olan NATA-Vega Alışveriş Merkezi ve Outlet Centerla da sinerji yaratarak Ankara’nın en büyük çekim merkezlerinden birisi olacak” dedi.
Temeli geçtiğimiz yıl atılan Anatolium Ankara Alışveriş Parkı’ın proje tasarımında öne çıkan unsurlara da değinen Nuri Özsüer, alışveriş parkının mimari tasarımının farklı renklerle sentezlenerek geniş ve ferah iç alanlar yaratıldığını, iç mekan dekorasyonunda da sanatsal objeler kullanıldığını ifade etti.
Alışveriş parkında sanatsal etkinlikler için özel bir sanat apronu da kurulduğunu anlatan Özsüer, 2000 araç kapasiteli açık ve kapalı otopark alanıyla yılda 10 milyonu aşkın ziyaretçi ağırlamayı hedeflediklerini bildirdi. Özsürer, projenin sunduğu çevreci çözümlerin de altını çizerek şöyle devam etti:
”Çevreci bir anlayışla tasarlanan Anatolium Ankara Alışveriş Parkı’nın en önemli özelliği yalıtımında uygulanan yüksek standartlar ve su ısıtılmasına destek olarak kullanılan güneş kolektörleri. İç kulanım ve peyzajda da değerlendirilmek amacıyla yağmur suları toplanıyor. Ayrıca hemen yanımızda komşu metan gazı üretim tesislerinden elde edilen geri dönüşüm ısı enerjisinden de ısınmada yararlanacağız.”
Özsüer, Ankara’nın hızla gelişen ve büyük potansiyeli olan Doğu ve Güney askında yer alan Doğukent-Mamak hattında konumlanmış olması nedeniyle bu bölgeye birçok yerleşim bölgesinden kısa süre içinde kolaylıkla ulaşılabileceğini söyledi.
AA
Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: